• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån på 350000 ???

Rille

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
1 Januari 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Sökte på advisa 350' på 15år
Fått dessa hittills

Marginalen bank 330' 7,91% 12år
Komplettering: dom ska lösa minst 229' av mina skulder

Rebilla 275' 11,56% 15år
Ingen komplettering

Ica banken 275' 8,04% 15år
Komplettering dom löser mina skulder på hela beloppet

Avida och forex erbjöd endast 60000:-

Bara invänta på fler, hoppas jag iaf men Marginalen bank är ju iaf bäst hittills :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rille

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
1 Januari 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Nu kom det från Remember 350' 8,4% 15år Komplettering: ingen
dock har jag ju dom redan och misstänker att dom kommer baka ihop det med detta o då kan jag inte få bort mina 2 Blanco samt krediterna jag tänkt släcka som är tanken..
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Nu kom det från Remember 350' 8,4% 15år Komplettering: ingen
dock har jag ju dom redan och misstänker att dom kommer baka ihop det med detta o då kan jag inte få bort mina 2 Blanco samt krediterna jag tänkt släcka som är tanken..
Ja precis du får ut mellanskillnaden om du väljer dom...
 

MrBiggie

Aktiv medlem
Poäng: 127
Blev medlem
1 Augusti 2017
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
30
Poäng
127
Ett tips kring alla som får lånerbjudande hos remember men som redan har en skuld hos dom.
Dom bakar tyvärr inte ihop lånen utan det blir 2 separata lån. Jag har 2 lån hos dom och dom vägrar baka ihop dom.
 

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
376
Mottagna reaktioner
171
Poäng
347
Ett tips kring alla som får lånerbjudande hos remember men som redan har en skuld hos dom.
Dom bakar tyvärr inte ihop lånen utan det blir 2 separata lån. Jag har 2 lån hos dom och dom vägrar baka ihop dom.
Så fungerar det väl på alla banker. Man måste lösa ena lånet själv eller att banken gör det. Sen om man vill samla lån så får man ju ansöka om det.
 

Rille

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
1 Januari 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Ett tips kring alla som får lånerbjudande hos remember men som redan har en skuld hos dom.
Dom bakar tyvärr inte ihop lånen utan det blir 2 separata lån. Jag har 2 lån hos dom och dom vägrar baka ihop dom.
Hur menar du nu? När va detta för dig? Så du menar att jag får ett ytterligare lån hos dom, det befintliga på 200' som jag redan har och ett på 350'......vet sen tidigare på ett annat nnan lån jag tog för många år sen, bakade ihop med det jag redan hade...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp